czwartek, 7 stycznia 2010

REFLEKSJA NAD SWOIM ŻYCIEM

Zastanów się nad tymi dwoma ilustracjami.







       Życie kierowane przez własne „ja”

      Własne „ja” na tronie

                                    Jezus poza nawiasem życia

Decyzje i działania kierowane wyłącznie przez własne „ja”, co często prowadzi do niezadowolenia i frustracji








Życie kierowane przez Chrystusa

Jezus na tronie życia człowieka
                            
                               „Ja” podporządkowane Jezusowi

Człowiek dostrzega w swoim życiu wpływ i kierownictwo Jezusa

Które koło najlepiej przedstawia twoje życie?

Które koło przedstawia życie, jakiego pragniesz?


Zaproś Jezusa do swojego życia....




2 komentarze:

  1. Alem się wzruszyła...
    Pamiętam te obrazki z czasów "pradawnych" niemal...
    W '92 roku po raz pierwszy wypowiedziałam modlitwę przyjęcia Jezusa do swojego życia - jako Pana i Zbawiciela... i od tamtego dnia wypowiedziałam ją jeszcze (jak mówi moje dziecię) "milijony " razy...
    Wciąż odnajduję jakieś zakamarki, kąty, ciemne dziury mojego życia w których Jezus... niestety jest poza moim życiem...
    ... ech, i wołam: Mk 10,47

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jesteśmy idealni, niestety czasami Jezus jest poza...
    Ale po to jest modlitwa abyśmy stawali się silniejsi i bliżej Boga

    OdpowiedzUsuń